© Minden jog fenntartva Csökmei és Társa Bt.
2014 augusztus . Ez a hónap talán kevesebb esőt hoz az ígéretek szerint. Az ősszel vásárolt Heidenau K65 hátsó gumi ezen a motoron nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Télen sem volt igazán jó, de vizes úton egyenesen veszélyes volt. Már kb 70km/h tempótól kezdett táncolni a motor hátulja sima egyenes haladáskor is. Már alig vártam, hogy elkopjon... A héten megérkeznek az új Pirelli Diablo abroncsok. Kíváncsian várom a tesztelési lehetőséget. Eddig a Michelin City Grip szett nyújtotta a legtöbbet. Jól motorozható volt, és kb 25 ezer km-ig bírta. 2014 június . A szervizmotorunk átlépte az 50 ezredik futott kilométerét. Jelenleg 42 Ah-s LiFe akkumulátorokkal működik hatótávolsága 60-120 km között van tempótól függően. Átlagos elővárosi, városi használatban 70-80 km-t megyünk vele egy töltéssel. A csomagtere alapból nagyon nagy. Az utasülés alatti tároló és a keszűtartó is nagyon sok felszerelést elnyel. Ezt fokoztuk még egy 47l-es felső dobozzal és alkalmanként egy kordura oldaltáska szettel. Az oldaltáskák jelentősen csökkentik a hatótávot, ezért csak indokolt esetben használjuk őket.  
Techblog.  Ezen az oldalon a saját tapasztalatainkat írjuk le.
  D’motors - Hogy a világ zöldebb legyen!
2015 augusztus . Lassan több min egy éve 2 db motorral rójuk az utakat. A piros Li+ akkus VX-1 mellett már egy Fekete NiMH akkus VX-1 is segíti a munkánkat. Ő is kapott egy szép felső dobozt. Befejeztük a gumiabroncsokkkal való kisérletezést. Csak Michelin City Grip abroncsokat szerelünk a motorokra. A gyári 35W világítást az egyik motorunkon LED a másikon HID izzó beépítésével javítottuk használható fényerejűre. A LiPO akkumlátorunkból 6 db cella nem teljesíti már a névleges értéket. A hatótávolság így kb 60 km.re rövidült. A lengyel partnernél sajnos nem tuduk érvényesíteni a garanciát. :( A piros motorunk sikeresen abszolválta a műszaki vizsgát 63.000 km-rel a számlálóban. :) Érdekesség, hogy elektromos motorkerékpárt csak a közlekedésfelügyeletnél lehet vizsgázatatni.
2015 szeptember. A piros motorunk kényszerpihenőn van. Szétszereltük az a akkumulátort. Jelenleg a csere cellákra vár. A fekete motor szorgalmasan gyűjti a kilómétereket. Egy újabb típusú LED izzót szereltünk bele, ennek már tökéletes a vetített képe. Közben az egyik partnerünktől visszavásároltunk 2 db VX-1 NIMH motort. Felújítás után értékesírésre kerülnek.